'CX Greetz'
Wil je op de hoogte blijven van mijn blogs
en overig actueel nieuws in CX?
Klanttevredenheid is één van de belangrijkste pijlers in organisaties. Logisch: zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Waarschijnlijk staat klantbeleving zelfs centraal in jullie missie en visie. Bedrijven willen dat klanten van ze houden.
Zeg eens eerlijk: houden de mensen in jullie organisatie ook van hun klanten?
Relaties anno nu zijn ingewikkeld. Nienke vergelijkt de online relatiewereld met de online zakelijke arena. Zij gebruikt daarbij aansprekende voorbeelden als Tinder en Facebook. Dit is een presentatie met een knipoog, levendige voorbeelden en pragmatische toepassingen. Nienke opent je ogen: ze laat je zien hoe je deze zakelijke relaties voor je laat werken en hoe je klantloyaliteit wint.
Een leuk weetje: als kind van Venus en Mars schiet Cupido met twee soorten pijlen: óf met een gouden pijl óf met een pijl van lood. Nienke vraagt je je voor te stellen dat je Cupido bent. Als de gouden pijl het hart van je klant raakt, vult het hart zich met liefde. En ja, het is slecht nieuws als de loden pijl zijn hart raakt…
De vraag is: welke pijlen vuur jij af op jouw klanten in de dagelijkse praktijk?
Customer Experience (CEX-) expert Nienke Bloem toont het belang van klantliefde. Tijdens deze keynote verleidt zij leiders hun hart te openen. Het is nú tijd om te veranderen. Dat moet. Het is tijd om van je klant te gaan houden!
“Tijden veranderen en we kunnen ons niet blijven verbergen in boardrooms… Klanten verwachten onze interesse en dat geldt ook voor onze medewerkers.”
“Tijden veranderen en we kunnen ons niet blijven verbergen in boardrooms… Klanten verwachten onze interesse en dat geldt ook voor onze medewerkers.”
Ze is een ervaren spreker op het gebied van Customer Experience, zowel op Nederlandse als internationale podia. Gepokt en gemazeld als leider in Customer Experience. Haar presentaties zijn goed voorbereid en op maat gemaakt voor het thema van je evenement, waardoor die altijd relevant en to-the-point zijn. Geen saaie managementpraat, maar bewezen CEX-methoden die tot de verbeelding spreken. En Nienke inspireert jouw publiek om deze meteen in de praktijk te brengen. Haar motto is niet voor niets: Making Customer Experience Work!