'CX Greetz'
Wil je op de hoogte blijven van mijn blogs
en overig actueel nieuws in CX?
Jij en alle medewerkers maken iedere dag het verschil richting je klanten. In callcenters, winkels, als bezorger, monteur, manager en natuurlijk via de online kanalen. Het wordt die medewerkers niet altijd makkelijk gemaakt in processen, systemen en procedures. Toch kunnen ze meer dan ze zelf denken. En dat is precies waar Nienke Bloem om de hoek komt.
Nienke zet medewerkers in hun kracht. Ze schuwt de lastige onderwerpen niet en legt met humor de vinger op de zere plek. Met herkenbare voorbeelden en zowel geweldige als afschuwelijke praktijkcases, zet ze iedereen aan tot denken. Maar ze zet je vooral aan tot ACTIE. Ze doet vijf suggesties, zodat iedereen in actie komt. Jouw medewerkers kiezen er één uit om morgen al in de praktijk te brengen.
Wat levert deze keynote jullie op? Medewerkers klagen minder en whatsappen minder tijdens klantcontact. Nadat Nienke is langs geweest handelen zij veel pro-actiever en verbetert de sfeer op de afdeling aanzienlijk: klanten zijn leuk. Dat belooft ze jou bij deze!
“Ik kreeg goede ideeën tijdens de presentatie, die praktisch uit te voeren zijn.”
“Ik kreeg goede ideeën tijdens de presentatie, die praktisch uit te voeren zijn.”
Nienke is een ervaren spreker over Customer Experience op nationale en internationale podia. Daarnaast heeft zij uitgebreide ervaring als leider in Customer Experience. Door haar jarenlange organisatie- en managementervaring, kent zij de dynamiek van grote organisaties en spreekt zij hun taal.
Nienke bereidt haar presentaties grondig voor en stemt ze naadloos af op het thema van jullie bijeenkomst. Haar presentatie is daardoor altijd relevant en to-the-point. Geen saaie managementpraat, maar bewezen methodieken die tot de verbeelding spreken. Nienke inspireert haar publiek om wat zij vertelt ook daadwerkelijk in de praktijk te brengen. Niet voor niets resulteert dit in hoge waarderingen van haar publiek en haar klanten.
Denk je aan deze keynote voor jouw bijeenkomst? Laat Nienke met je meedenken. Bel of mail haar en je weet precies wat zij voor jullie organisatie kan betekenen.